Czym to jest?

Zajęcia ze zdrowego kręgosłupa mają na celu wzmocnić mięśnie głębokiego gorsetu, w którego skład wchodzą:
– mięsień wielodzielny
– mięsień poprzeczny brzucha
– przepona
– mięśnie dna miednicy


Na treningach będziemy pracować również nad prawidłową postawą, wzmacniać aparat ruchu oraz relaksować ciało.
Na zajęcia mogą uczęszczać kobiety po porodzie, również z rozstępem mięśnia prostego brzucha , które dostaną zestaw specjalnych ćwiczeń , a także seniorzy oraz grupa zwiększonego ryzyka (czyli klienci mający problem z kręgosłupem).
Treningi są oparte o metodę pilates core , które wprowadzają odpowiednią hierarchię do pracy nad mięśniami.
Zdrowy kręgosłup – trening relaksacyjny, oraz pilates poporodowy zapewnia także optymalne zrównoważenie i stabilność ciała.
Pilates i trening ze zdrowego kręgosłupa daje idealne efekty nie tylko smukłej sylwetki, ale również zyskujecie Państwo świadomość własnego ciała

Na treningu dowiesz się jak prawidłowo oddychać.
Czy można zapomnieć oddychać w ciągu dnia??!
Niestety wśród natłoku niespokojnych myśli, czy mnóstwa obowiązku wyobraź sobie, że tak … 🙁
Oddech towarzyszy nam od chwili narodzin, aż do końca naszego życia. Dziennie wykonujemy około 22 tys. oddechów, a tak mało poświęcamy na niego uwagi. Oddychamy automatycznie i nie zastanawiamy się czy robimy to prawidłowo🤔🤷‍♀️
Oddech w Pilatesie to jedna z podstawowych zasad. Tak naprawdę od oddechu wszystko się zaczyna – najpierw oddech, potem ruch.
Pilates uczy świadomego oddechu, dzięki czemu nasze mięśnie i mózg lepiej się dotlenia, co powoduje poprawę wydolności całego organizmu.
Oddech powinien być swobodny i niewymuszony, jest to połączenie ciała i umysłu. Biorąc wdech nosem klatka piersiowa rozszerza się na boki, a brzuch delikatnie się uwypukla, kontrolując, aby klatka i bark nie uniosły się do góry (to ważne!). Z wydechem żebra opadają i zbliżają się do siebie.
Prawidłowe oddychanie relaksuje mięśnie, co niweluje niepotrzebne napięcia oraz stabilizuje mięśnie wzdłuż kręgosłupa i centrum.
Oczywiście w praktyce nie wygląda to tak łatwo bo często zaprzątamy sobie myśli czymś innym, potrzebna jest tu również koncentracja, ale TRENING CZYNI MISTRZA💪
do zobaczenia na treningu relaksacyjnym ze zdrowego kręgosłupa 🙂

Przed lub po zajęciach istnieje możliwość gratisowo prywatnej konsultacji.

Serdecznie zapraszamy!
Wzmocnij !
Zrelaksuj …
Zacznij już teraz 🙂