Czym są zajęcia zdrowy kręgosłup?


pil2

Zajęcia ze zdrowego kręgosłupa mają na celu wzmocnić mięśnie głębokiego gorsetu, w którego skład wchodzą:
– mięsień wielodzielny
– mięsień poprzeczny brzucha
– przepona
– mięśnie dna miednicy


Na treningach będziemy pracować również nad prawidłową postawą, wzmacniać aparat ruchu oraz relaksować ciało.
Na zajęcia mogą uczęszczać kobiety po porodzie, również z rozstępem mięśnia prostego brzucha , które dostaną zestaw specjalnych ćwiczeń , a także seniorzy oraz grupa zwiększonego ryzyka (czyli klienci mający problem z kręgosłupem).
Treningi są oparte o metodę pilates core , które wprowadzają odpowiednią hierarchię do pracy nad mięśniami.
Zdrowy kręgosłup – trening relaksacyjny, oraz pilates poporodowy zapewnia także optymalne zrównoważenie i stabilność ciała.
Pilates i trening ze zdrowego kręgosłupa daje idealne efekty nie tylko smukłej sylwetki, ale również zyskujecie Państwo świadomość własnego ciała

Przed lub po zajęciach istnieje możliwość gratisowo prywatnej konsultacji.

Serdecznie zapraszamy!
Wzmocnij !
Zrelaksuj …
Zacznij już teraz 🙂